čtvrtek 20. října 2016

Proč chodit na čaj u Fialky?

...protože se tento blog zatím rozjíždí a právě ty bys mohl být prvním čtenářem nebo čtenářkou tohoto blogu. No nezní to lákavě? Asi tak jako příjemné posezení s čajem nebo kafíčkem v klidu po obědě a se zajímavým článkem. Pojďme se spolu podívat, kam bych ráda směřovala s tímto blogem a taky vám hned řeknu něco o sobě.

Hrozně ráda čtu. To by vám mohl říct každý koho znám. Jenže tady je jeden problém, já si chci o tom co čtu povídat! Možná někdo znáte rozhovor typu:
,,Jé, ahoj jak se máš? Hrozně dlouho jsem tě neviděl, co vlastně teď děláš?" ptá se kamarád se zaujetím.
,,Zrovna teď čtu doopravdy zajímavou knížku, jmenuje se...", přeruší mě, ,,Ty pořád čteš. Nepřijde ti to už trochu divný?"
Tak takhle to mám já mezi kamarády. Né, že bych neměla i kamarády, kteří rádi čtou, ale upřímně jich je velmi po skrovnu. A to je jeden z důvodů, proč jsem si založila blog Na čaj u Fialky.  Chtěla bych si s vámi povídat. Nejlépe při vaší oblíbené činnosti, jakou třeba může být pití čaje či kávy...u Fialky.
Druhým, ale ne posledním, důvodem je moje láska ke psaní. Baví mě psát příběhy, básničky a jednou možná napíšu i knížku. Bylo by to úžasné po sobě zanechat Něco, co si můžou ostatní přečíst. Něco, kvůli čemu na vás lidi budou vzpomínat. Myslím si, že by mi blog mohl trochu pomoci se rozvíjet v psaní. Každý to známe, v tu chvíli, když si chceme udělat pěknou chvilku, dělat něco, co vás baví, tak máme dalších deset povinností. Možná by mě blog donutil si na psaní udělat trochu času.
Už víte, že mám ráda knížky a možná jste se domysleli, že jsem dívka. Prozradím vám víc, nebojte.
Jsem ambiciózní studentkou gymnázia v jednom malebném měśtečku na Moravě. Mimo čtení se věnuji i dost neobvyklým aktivitám pro dívku. Baví mě totiž matika a fyzika. Mám ráda jak v nich všechno souvisí se vším. A neopovrhnu ani jazyky.
Dále se samozdřejmě snažím dělat nějaký sport. Zkoušela jsem se nechat unést dnešním fenoménem - během. Docela jsme se skamarádili, akorát jsme na sebe neměli moc času, a tak jsme se scházeli jen jednou za měsíc a to, buďme upřímní, nestačí. Tak jsem bloumala a zjistila jsem, že pro mě bude nejlepší tančit. A s tím už jsem konečně spokojená.
Abych to tak shrnula, jsem docela průměrná středoškolačka. Ale baví mě číst. A taky tančit. A vůbec jsem ráda, že můžu dělat to, co mě baví. A nedělám to pro ostatní, ale hlavně pro sebe. Tím však nechci říct, že vás čtenáře nechci na svém blogu. Právě naopak!
Na blog bych chtěla přidávat hlavně recenze na knížky, pak možná něco o mém životě (pokud by to někoho zajímalo) a taky úvahy a moje názory na často omílaná témata.
Pokud jsem tě aspoň trochu zaujala, tak se sem ještě někdy podívej, budu ráda!
S láskou Fialka

Žádné komentáře:

Okomentovat